den grå vardagen

iiih spännande;)

ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt :)
mer än att jag lever singellivet nu ;) hehe.. skönt att vara fri. men ändå saknar man något . men men.. den dagen ... hehe.

idag fick jag psykbryt på min käre kollega.. haha. och inte sa hon något om det sen.. hmm.. jaja.. jag pallar ändå itne med folk som klagar och trycker ner mej. då blir jag riktigt irriterad. för det är det värsta jag vet. och jag är inte dum. jag låter inte folk trycka ner mej längre.. dessutom tror jag att det handlar om att alltid ligga steget före  och vara lite listig:)

iih..hoppas det blir åka ford costum 51.a i vår;)

Igår så mötte marie mej efter jobbet. vi gick till coop och handlade mat, innetofflor och trosor hahaha!!!;) och jag fick med mej en  typ 20-25 kg(!) tung pelletsförpackning hem till kattfan! haha. tur att man tränar :P 
jag och marie åkte hem till mej och gjorde tacos. mums;)  sen åt vi godis också. och hade lite allsång! haha.. jag var helt uppspeedad hela dagen igår. heeelgalen. vettefan varför. kanske jag borde sluta dricka kaffe haha..

ja idag har jag varit och tränat efter jobbet. jävlar va slut jag var! det var sjukt skönt hihi. så nu är jag större och starkare och kan slå alla tjejer;Phahah..

ush.vilken tråkig text det blev. men jag oooorkar inte skriva idag ;)haha..

men va fan det slutar ju aldrig snöa! våga vägra vintern! jag tänker gå i mina cheap mondayskor och de palma jacka ändå. så det så.

åååh jag vill dansa... dansa dansa dansa.. 
ja anmälde mej precis till en swing/lindy-hopkurs :D börjar 24.e Mars :D iih.. hoppas jag kommer med bara..

puss hej / sweetEm


Kommentarer
Postat av: Sooz

Inte illa me Ford Custom ;)

2009-03-12 @ 23:05:53
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0