minnen, vänskap och tålamod

nu orkar jag verkligen inte skriva speciellt mycket
 
fredags tränade jag. micke åkte till Kjula så denna dag passade jag faktiskt på att åka till syrran. sov kvar där.. jätteskojsigt faktiskt :D

lördagen hade Linnea den efterlängtade sommarfesten..som iofs inte blev så mycket till sommarfest med tanke på det underbara vädret vi hade :S men det gjorde inte så mycket..det blev matlagning på spis och i ugn istället. tänk va modernt det kan bli nu för tiden;) hon har inte ens gasspis:O haha., och några hade pick-nick i vardagsrummet haha .. såg lite kul ut ;) ..det kom en massa roliga människor:D vissa kände jag itne och vissa ltie mer hehe.- Linneas gamla klasskompis från gymnasiet med kompis, Daniel, Andres, Anette, carro och henens pojkvän och pojkvännes kompis.. sedan kom Valeria, sanna, carolina, tommie och cicci från låg/mellan/högstadietiden :D har träffat vissa av dem till och från sen vi slutade.. men det var sååå kul att prata gamla minnen.vissa sämre än andra :P
Linneas granne thomas var där för en gångsskullockså:) å hans kompisar Tommy och Benny..hmm det var nog alla hehe :P just ja.nån Mikaela också..  ja sjukt kul var det iaf.. de som var kvar till sist drog hem till thomas på efterfest :O eller vad man ska kalla det haha.. jag å valeria tänkte först sova kvar hos Linnea- men jag pallade inte med det. ville vakna hemma :) så jag var nog hemma vid 3.tiden i morse;) haha.
jag är däremot lite smått besviken på att folk är så dåliga på att höra av sig :/ det går faktiskt att åtminstone tacka nej  i ett sms. det tar inte ens en minut att skriva ett sånt. då känner man sig ganska. hmm vad ska jag säga. bortglömd? bortprioterad? som en knäppskalle? ja jag vet åtminstone att många tycker om mej ändå. det är det viktiga..

söndagen har bestått av att städa, tvätta och umgåtts med Marie:) vi har bara slappat, ätit godis och naturchips . hehe..och snart kommer min store starke man och håller mig sällskap;)

nä nu blir det väll att slappa lite

kisses/SweetEm

bejbi we can make it if whe are heart to heart
är det på riktigt nu?det pirrar lite i magen iallafall
och saknaden. den känns inte på samma sätt som för. förr var jag näst intill besatt. nu känner jag bara. en slags ro. ro i själen. så här bra har jag inte mått på flera år känns det som.. jag vill inte sabba allting igen. Jag vill inte må dåligt .så det tänker jag låta bli med. jag ska bli lycklig:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0