Bejbi you rock my world


Det har inte blivit så mycket skrivande .
jag tänkte bara summera helgen lite grann.
I fredags så var jag och syrran på Jacobs studentmottagande.. så otroligt roligt! Jacob är mammas gamla dagbarn som jag nog inte träffat på minst sju år!! helt otroligt att få se honom igen:D det var jättetrevligt. började nästan gråta när jag och Linnea fick se bilder på honom och oss när vi var små och när han gick hos mamma..
lördagen åkte jag och Micke till västerås på rod and custom träff. en liten träff men skoj ändå. fanns många fina godbitar.. ja bilar då alltså haha;) ska fan ha körkort snart . klarar inte av en till sommar utan körkort haha :) det gick bra att köra idag iallafall. trots att jag körde med Pablo. fick beröm dessutom .(som bekant så gillar jag itne att köra med pablo för han är typ överdrivet petig. fast det kanske är bra iofs).
sedan var jag och Micke på bio.. innan bion käkade vi i "kungshallen".. vi såg filmen "knowing". sjukt bra film som handlar om jordens undergång!! 
efter bion gjorde vi något som jag faktiskt aldrig gjort direkt efter en bio film: vi drog till Moonshine och drack alkohol och rockade loss;) först mötte vi Kim på centralen.. det var en riktigt rolig kväll och jag träffade och såg många kända ansikten. alltid lika kul:)
så det var en händelserik lördag hehe..
söndagen var jag på Challes kalas som hon hade hemma hos sin mormor. hennes mormor var där, hennes morfar, mamma och nån annan som heter Kurre. vet inte vem han är:P  så var Challes närmsta släktingar och vänner där. bla. Rami och Nathalie  som jag känner sen innan:) vi fick både korv med bröd och kycklingpastasallad till huvudrätt. och till efterrätt fick vi: två sorters tårtor, cupcakes(amerikanska muffins), kladdkaka med grädde och två sorters sockerkakor. sjukt gott allting hehe..

sedan har det inte hänt så värst mycket.

föresten. jag  hamnade på reservplats på skrivarlinjen. men jag ringde och tackade nej idag. riskerar att bli arbetslös om jag inte kommer in eftersom jag måste säga upp mej isåfall:/ såå nä det får vara. jag ska klara körkortet och fokusera på det nu. så söker jag igen nästa år. det går fler tåg:)

nu ska jag äntligen slappa i soffan;)

kram och puss/SweetEm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0