filosofi

jag har tänkt på en sak..
Tänk om den verklighet vi upplever egentligen inte är den verkliga värld vi tror att vi lever i?
tänk om vi egentligen drömmer. Eller att någon drömmer om oss och att vi bara är någons dröm.
eller, så är man , eller hmm vissa/jag egentligen sjuk och bildar min egen verklighet när det egentligen inte alls är som jag tror :S
huuh..va läskigt egentligen när man börjar tänka så..
fast om jag vore sjuk, då skulle jag inte kunna tänka så :P kanske..
ingen vet
egentligen.

ååh.. jag vill tatuera meeej!! så himla sugen.. har så många förslag jag vill genomföra dessutom.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

du har blivit utmanad av mig, http://linypiny.blogg.se



Regler: Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.



glöm inte kolla in min blogg, om vilken bild jag valde.

2009-02-07 @ 21:16:10
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0