Utmanad

utmanad!

Så nu har jag blivit utmanad :)

Jag blev utmanad av Nathil http://misssparanoia.blogg.se/ att skriva 8 sanningar om mig själv.


  • Länka till den som utmanat dig
  • Berätta 8 sanningar/ovanor/vanor om dig själv
  • Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
  • Skriv ett meddelande i de personernas bloggar så att det vet om utmaningen


 



♣ - Jag älskar dansband
♣ -Jag tycker kvinnor är vackrare än män
♣ -Jag har dåligt tålamod
♣ -Jag tänker inte efter innan utan jag kör bara på
♣ -Jag avskyr allt som har med barn att göra.tills jag lär känna dem.  
♣ -Jag är besatt av 50.talet
♣ -Jag har en bästis: Kim.
♣ -Jag är en bra vän

Jag utmanar :
Challis
Linnea
Caroline
Therese
Marta
Emma
Sussie
Lindah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0