Gnistrande vackert

Söndag!



(i sälen)foto:Linnea Sundberg

Helgen slutade tillslut bra iallafall:)
Jag mådde fortfarande ganska dåligt hela lördagen också. jag var hemma hela dagen och satt mest vid datorn. jag fixade faktiskt med facebook. konstigt när det gäller mej eftersom jag har varit lite emot just facebook:P
Sedan plingade det till på min msn tillslut. Micke.. Jag visste inte riktigt hur jag skulle uppföra mej med tanke på samtalet vi haft dagen innan och för att vi inte setts på ett tag.. men det blev iallafall middag och massa mys på kvällen hemma hos honom. Jag somnade självklart till filmen som vanligt. men det gjorde inte så mycket eftersom filmen inte var någon höjdare. Trots att den utspelade sig på 40.talet haha..  så jag sov kvar hos honom inatt. Myspys!!
Idag blev det bara slappa i soffan med min gosing och ostbågar i mängder så att jag fick ont i magen igen. men det var det värt hihi..:)
I skrivande stund sitter jag på bussen, på väg hem för att äta middag, ta en dusch och se på Beck! (jag har nämligen börjat skriva på min mobil ibland så skriver jag bara in det i min blogg sen)..
Jag kan inte låta bli att tycka om att det har snöat. trots att jag vill ha vår. Hur gnistrande vacker världen blir. hur ljuden dämpas och hur annorlunda allting uppenbarar sig. Jag kan vistas i allt detta i timmar.  I en värld full av kristaller.
och i takt med att världen fryser på , tinar mitt hjärta..
Hans doft hänger kvar. Jag tror att den fastnade på min jacka. Det är något med dig. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Men någonting måste det vara eftersom jag hela tiden återkommer.
Din famn.den är så varm. Jag kan inte tänka, när allt är såhär.  och allt det där andra. det känns så. avlägset...
Ja så nu går jag här och pulsar i snön. i mina converse och med Ani diffrancos låt  "You had time" på reapet i öronen.

Tack bejbi.
Farväl. och på återseende
Kisses/SweetEm


foto:Linnea Sundbeg


Jag i sälen :) foto:Linnea Sundberg


Kommentarer
Postat av: Lindah

Guuuuuuuuuumman... :-D Vad heter du på facebook? =P

2009-02-23 @ 11:48:06
URL: http://rockabillygirl.blogg.se/
Postat av: Linnéa

just ja..skulle jag ju göra. men vi får ta det nåndag. :)

när kan du?

2009-02-24 @ 22:23:05
URL: http://linypiny.blogg.se/
Postat av: Emma

Kikar in å säger hej....

2009-02-26 @ 16:04:43
URL: http://mittsmastadsliv.blogg.se/
Postat av: Agge

Såg helt underbart ut!

Fin blogg :)

Ha en bra dag,

2009-03-04 @ 12:26:35
URL: http://aafj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0