"Där elden falnar (men fortfarande glöder)"

Onsdag!

Har ni tänkt på att de flesta människor runt omkring oss som vi träffar formar oss på något sätt? från minsta lilla grej egentligen..Jag känner mej te.x som en helt annan person nu än vad jag var för ett år sen:)

idag hade jag samtal med chefen. Jag har ju jobbat där i snart 6 månader. Och jag får vara kvar :D skönt. då slipper jag tänka på att byta jobb :) Hon har upplevt att jag haft vääldigt lite frånvaro. vilket stämmer. i måndags var jag sjuk för första gången under hela min vistelse på jobbet :) alltså första gången på cirkus 6 månader . pigg å kry.. eller inte. haha.. men man måste ju jobba och tjäna pengar..
så frågade hon om jag går till någon psykolog eftersom hon tycker att jag förändrats så mycket till det positiva och kommit till insikt med mycket. både privat och på jobbet. haha nä jag går ju inte till någon psykolog. Men jag antar att jag reflekterar och tänker mycket med mej själv. dessutom tror jag att det även är mickes förtjänst lite grann. han är så klok  och psykologisk:)
dessutom är det väll en del utav att mogna också. alltså att lära sig att ha tålamod och komma till insikt..med sig själv och andra saker :)

idag har jag äntligen hämtat mina nya brillor :D haha så nu ser jag riktigt smart ut;) och lite nördig också haha.. inte riktigt som på 50.talet.men nästan haha ;)
föresten. jävlar va snurrigt det känns :S hmm ska det kännas så? jaja jag vänjer mej väll. Mina gamla glasögon var mycket svagare har jag för mej..
blablabla. who cares?:P

har ni tänkt på vad namn upprepar sig? och att man träffar människor i livet som ofta påminner om någon annan man träffat och/eller forfarande känner.. Jag tror att det kan vara så att man omedvetet ofta väljer själv vilka personer man dras till beroende på hur man är som person och vad man vill ha ut av livet!

Haha det stod i mitt horoskop idag att jag skulle låta bli att bråka.. haha okej då jag får väll låta bli för idag då:P Som säkertligen allmänt känt så läser jag mitt horoskop varje dag. Jag kan i stort sett inte klara mej genom dagen annars.. det har nog blivit lite utav en tvångstanke det dära. illa!!

nä nu är det bara fokus på mig själv och förhållandet mellan mej och Micke som gäller! 
allt annat är enbart dimmor utav okunskap och frågetecken.. jadu jag vet inte. men jag försöker iallafall:)  
Som sagt. jag lever. och jag lever här och nu. Länge leve framtiden! ;)

Och kom ihåg att den enda som du inte kan fly ifrån är dig själv. oavsätt om du vill det eller inte :)

Dessutom. Det är lättare att ångra något man gjort än något man INTE gjort!:)

"Den enda som verkligen älskar mig är du".

take care. bye <3





inte de snyggaste bilderna .men de får duga;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jättesöt du blev i dina nya glasögon! <3

2009-02-19 @ 16:32:17
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0