Snorungar och lite glädje

Jag kom på en sak idag.. trots att jag mår skit ibland och har problem med killar och kärlek ibland så va fan. jag lever här och nu å får göra det bästa av situationen:) kan ju alltid vara värre och världen går ju inte under iaf :P jag är ju 23 år och då är det menignen att man ska må bra och leva livet :)

min bästa ålder är den jag är i nu faktiskt. jag är ung och mycket kan hända och jag har egen lya. en liten katt. ett jobb. en framtid. och inga ungar som tar upp tid..

Så varför klaga.EGENTLIGEN!? :P dessutom lär man sig utav sina misstag och livet är för kort för att sörja..

Hellre en dag utav Glädje, än ingen gläjde..

nu vet jag att jag säkerligen kommer tänka och tycka helt annorlunda imorron och tycka livet är skit ;) men att få må bra en hel dag är helt underbart för mej för det ger mej hopp:)  En hel dag av glädje för mig är ovanligt faktiskt..  Det har gått bra på jobbet idag också. kanske för att våran käre kollega var sjuk idag dock hehe.. :P
dessutom så har jag saknat barnen . de är ganska mysigt och goa ibland ändå haha.
så har jag kommit på att jag inte tycker om just barn.. jag vill helst inte ens se barn på min fritid. men jag älskar barn när jag lär känna dem. samma sak är det nog egentligen när det gäller människor också. i allmänhet sådär..men dock är jag ändå ingen ensamvarg utan väldigt social och pratglad när du väl lär känna mig =) snäll är ajg också om du är snäll emot mej;)

det var väll allt för idag :)
tjingeling! <3

just ja.. Nya brillor imorron :D ska hämta dem på synsam efter jobbet. spännande :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0