skratt och tårar


Mina bästa dagar är torsdagar!
förvisso öppnar jag 07.25 på mornarna på jobbet dessa dagar. men slutar 15.10 så det är skönt det iallafall. efter jobbet, kl.17.00 har jag teater :D alltid lika kul. har börjat igen nu efter ett års avbrott ungefär. så nu får jag träffa min älskling Challe en gång varje vecka :D iiih! hihi..teaternlektioerna är alltid kul. skönt att få skratta av sig också. ett skratt förlänger livet. som man sa på 50.talet haha. aaa eller nått..

och håkan. nu får du ge dig och sluta förfölja mig. du är ju överallt!
hahah..
nämen jag ser faktiskt många människor som är lik honom. hmmm .. håkan är alltså mitt ex från skara. inte speciellt intressant på det sättet längre liksom men jättesnäll och fortfarande en utav mina absolut bästa vänner :)


En bok jag vill rekomendera är "Låt den rätte kommer in". jag läser den just nu. Jag fick låna den utav Marie. Har inte hunnit så långt men den verkar jättebra iallafall. Den utspelar sig i Blackeberg och Vällingby. Lite läskigt att bo så nära :P hahaha..

Ja vad har hänt förövrigt. inte så värst mycket . förutom att min käre italienska granne har fört ett jävla liv ett par dagar.. det brukar han iofs göra men de senaste dagarna har han varit värre än någonsin.
Han är lite kocko och väldigt underlig alltså.
Ja och min katt är inte bättre hon skulle jag vilja nämna. helvild! haha. stor har hon blivit nu me :)  och just ja. jag hittade en vit fläck på hennes mage :D hihi jättesött ju.
Daisy min lilla blomma:) mammsen älskar dej så mycket så! hihi

God natt ! <3







"I got a girl named Daisy. She always drive me crazy"

Kommentarer
Postat av: Nathalie

du har blivit utmanad! http://misssparanoia.blogg.se/2009/february/utmanad.html

2009-02-19 @ 23:55:10
URL: http://misssparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0