Skara!

hinner inte skriva så mycket idag .. ska packa ikväll och lämna katten hos mamma. om jag inte gör det imorron.. jag bestämde mej tillslut för att åka till Skara över helgen :D jäääj.. ska bli jätteroligt.
hade en massa alternativ i helgen. antingen gå på födelsedagsmiddag imorron eller på bio med syrran och en vän. och antingen åka på live and jive på lördag eller gå på födelsedagsfest med sussie på lördag. och dessutom fira Ingela på söndag eller nån annan dag i helgen. så jag valde skara för att slippa välja bland det andra smart va?;) dessutom så vill jag ju till Skara eftersom det var ååår sen jag var där! tror faktiskt att det var över två år sen jag var där sist. tror det var precis när jag och micke blev tillsammans hösten 2006 :S eller om det var på våren.. ja längesen var det iallfall:)
så nu måste jag fixa och greja hehe.. 

hoppas alla andra får en jätterolig helg :)

puss på er!  


hahaha jag och Lilla tereze:) sista festen innan jag flyttade ifrån skara!! innan jag var rockabilly;)



iiih.. jag blir så lycklig av rockabilly så jag bara vill hoppa upp och ner. blir helt varm i kroppen haha:D
trist som fan egentligen att missa live and jive :`( . hade nästan sett fram emot det.så blir det inte av :/ men men.. det blir fler gånger. och jag får det nog kul i skara med mina kära gamla vänner :D


Kommentarer
Postat av: Essan

haha du drömmer så roliga drömmar.



Johan ska oxå till skara i helgen. hoppas du får kul !

2009-02-26 @ 23:37:04
URL: http://dezember.blogg.se/
Postat av: Sooz

ha en förbannat rolig helg!! :D för d ska ja ha :P hehe ja rockabilly e underbart =)

2009-02-26 @ 23:44:48
URL: http://raggarsooz.blogg.se/
Postat av: Lindah

Damn, du lär ju få så mycket roligare än mig.. :-(

2009-02-27 @ 08:30:31
URL: http://rockabillygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0