rock at sea - 08

En oförglömlig resa!
så jag tänkte lägga upp lite bilder därifrån :) vi som åkte tillsammans var : Jag, Sussie, hennes pojkvän Johnny, Jonas, Nina och hennes flickvän Linda, Jonas nr 2, Nattis (som vi inte såg så mycket av:( ), Agge och hennes dåvarande pojkvän rickard och allas solstråle Johnny :)
Har ingen aning om ifall bilderna är i rätt ordning eller inte. men whatever. inte lätt att komma ihåg :P fast antagligen är bilderna som det står 23.e på efter midnatt ;)

Kiss and hugs/SweetEm

                   
Varmt och en massa folk var det    Sedan var det party i första bästa bar;)
i väntan på att få gå ombord!
Agge och NYK på bilden.


Kramkalas i hytten ;)

    
Lille tuffe Jonas :P             Agge och jag. Snyggingar!

 Sen blev det buffe. som knappt var god:P Jag sa till en tjej i kön:"Oj det ser ju ut som ett julbord". hon svarade:"lilla gumman det ÄR julbord . hahaha..

 hahaha ja så kan det ju också se ut när man äter;)jag ser mest förvirrad ut som vanligt haha.


Fast efterrätten var iofs god;) godisgris haha 

        
  Suz och Jb i hytten:)           Nice legs.hmm eller inte.Måånga smirnoff blev det!
                                                             (mina)



Jonas, jag och lebbarna;)

   
Folk!                                    Den där Håkan:P            ett utav banden som spelade.



Han hade verkligen deckat i sin tallrik. hahaha såg så sjukt kul ut.

            
Full och glad                      baren på övervåningen   hmm Jonas nr 2 har jag för mej.å jag brevid:)  

 Dagen efter eller vad man ska säga:P bakis som fan och lika förvirrad som vanligt :) och självklart med mobilen i hand;)


Agge och jag. bakis och osminkade :) och det bästa; mina lockar höll sig i mer än ett helt dygn;D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

roliga bilder:) hihi. och du är lika söt som vanligt<3

2009-02-20 @ 23:59:31
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0