Nostalgi, hårda bullar och gravida kvinnor!

det var jättemysigt i stan med Linnea och Anette :D vi sprang omkring och letade efter ett par aerobicsskor till Linnea. tillslut hitta hon ett par. på rea dessutom hehe =)
sedan blev det lite nostalgi mitt i allt. Vi smet in på blue fox en sväng. min favoritaffär när jag var 14-15 .såg t.o.m ett par LILA manchesterbyxor som jag minns att jag hade. lite kul att de fanns kvar =) så jävla fula dock haha..
så märkte jag att det faktiskt finns hyfsat snygga kläder där som passar min stil också:) och lite billigare än sivletto hehe- fast sivletto kommer alltid vara favoritstället;)  godast kaffet har dem också =) eller hur bästis? hehe..
sedan blev det iaf fika på Espresso house.. jättetrevligt men ack såå himla kallt . och dålig service. dessutom serverar de stenhårda bullar och kalla smörgåsar. som skulle vara varm alltså hehe,.
lilla anettegumsan. kan inte förstå att tiden går så fort =) sockis hhihi;)och lika fin som alltid =)

har ni tänkt på vad söta alla är under sina mössor och halsdukar?  =) själv måste jag se ganska liten ut i min stora halsduk eftersom jag redan är ganska liten haha =P

jaja..

får väll se vad det blir utav kvällen..

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0