Memories

Djurgårdsfärjan sommaren -07. vi hade redan gått en promenad på typ tre timmar från mariehäll till Alvik har jag för mej haha:D Sedan åkte vi Djurgårdsfärjan över till djurgården och skulle till gröna Lund men upptäckte att det var så lång kö så vi satte oss utanför och åt en varsin glass och tittade på människor istället :) sen gick vi halva vägen hem har jag för mej. eller så var det en annan gång :P




Promenad från Mariehäll, utmed vattnet vid Huvudsta, till solna och hem igen. fin kväll var det :)





















Power big meet -08. Jag och Micke nere vid sjön.


SweetEm och Dustern :)


Jag älskar dej Bejbi.. även om du kanske inte tror det... :/
det ordnar sig nog.. om inte annat så finns du alltid hos mej i mitt hjärta!
jag glömmer dig aldrig..

så känns allt hopplöst igen.. ja det var ju länge man fick vara glad då  :/ jaja whatever.. 
jag har iallafall tid.. hoppas du har det också...

förlåt :/

Kommentarer
Postat av: Sooz

ah ok.. men gaaah orka hålla på o kommentera anonymt.. inte så svårt för dej o ta reda på d iaf =)

2009-02-19 @ 00:20:58
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0