Lite info om mig!

Jag vill bli / mitt mål är: författare och litteraturlärarinna

Tänder mig:: uppvikta jeans, gegg i håret och en snygg bil är allt som behövs;)

Lite om mig:: liten men stark tjej. Jag faller lätt men reser mig oftast upp lika fort igen
Jag har fallit totalt för 50.talet och dess charm och letar ständigt efter "gamla" saker och möbler att fylla min fina lägenhet med :)

Min drömdate:: in the back of a plymouth;)


det var bättre förr

Jag tackar gärna inte nej till en skojig klubb/raggar/rockabillyfest och jag älskar att dansa och vara ute på roligheter :)

Det blir som det är tänkt. Och blir det inte som det är tänkt så blir det iallfall som det blir. och blir det inte som det blir så blir det iallafall som det skulle...jag är en människa som starkt tror på ödet...

stuck forever!

och föresten. Om du besöker mig så får du gärna åtminstone skriva hej =) och, lev var dag som om det vore den sista!

take your passion, and make it happen..

haha presentationen är den som jag har på hotrod.se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0