Dream

  "its better to be unhappy alone than unhappy With someone"/Marilyn Monroe

Kunde inte sagt det bättre själv :)
Läste min lilla faktabok om Marilyn när jag vaknade. sen så när jag zappar runt bland mina få kanaler så hamnar jag mitt i en dokumentär om henne :)  hon var fantastisk !
Någon sa till mej en gång att jag ser ut som en liten Marilyn. hihi kanske det är så :) fast som personlighet skulle jag vilja säga att jag är ganska lik James Dean. förutom att han är man. alltså en person som har många järn i elden samtidigt. som går omkring och är ltie dyster hela tiden men inte riktigt vet varför. en person som vill lyckas inom så många områden som möjligt så att det blir halvdant.. Nu lyckades han ju försvisso inom skådespelaryrket m.m.. men gjorde andra många saker vid sidan om..
Jag är också sådär. Jag vill känna att jag är nån. eller något. Jag vill lyckas. men lyckas jag ? nä inte ett skit inom någonting. Kanske jag borde koncentrera mej på en sak åt gången? te.x skrivandet. så får jag se vad som sker därnäst.. jag vill bli igenkänd på något sätt. Inte B-kändis och inte så känd som Marilyn var kanske.. Dessutom. jag blir ju inte yngre direkt. Jag är redan 23. Visserligen är jag i mina bästa år nu. men jag vill inte slarva bort dem. Jag vill göra något av mitt liv känner jag..
jaja hur som helst. Jag ska gå å klippa mej snart så jag kan vara ännu mer lik marilyn;)

Idag är jag hemma från jobbet.. jävla skit. Magsjuk :/ (och får hjärtklappning stup i ett också!) jag har inte varit det på över 10 år om jag inte minns fel. iofs var jag det i skara men det var inte så farligt då. har ju inte råååd:(  jaj.. thats life. och jag är ju inte ensam om att känna det så..

Trevlig helg på er !
kiss and hugs/SweetEm


Rock at sea! vettefan vart på båten men tror att det är baren högst upp:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0