alla hjärtans dag


ja så sitter man här igen då..

igår var jag och Linnea hem till våran älskade Mor:) vi skulle ätit på Kinarestaurang. men det blev att vi handlade och lagade egen mat och drack te och fikade efter,, Mycket mysigare . det blev lite som förr faktiskt .Jag och Linnea åkte därifrån vid 24.30-tiden. Linnea följde med mej hem och sov över :)
idag ska jag och Linnea träffa anette inne i stan.. snart är det dags för våran lilla gummsa. inte långt kvar alls :) jag längtar jättemycket hehe  :)

Tänk att man tjämpar och tjämpar i hopp om att de goda stunderna ska ta över de onda.. tänk att man försöker så innerligt med någonting för att kunna minnas allt gott och fina minnen.. men det onda tar så lätt över :/ det ligger där i bakhuvudet och skaver.. det finns kvar där.. Vet inte om det kanske bara är jag som förstör för mig själv och måste försöka glömma ?! :S  mår jag ens bra?
är det för mycket begärt att vilja vara med sin pojkvän på alla hjärtans dag?? .. visst. denna dag kanske är överskattad.. men någonting kan man ju hitta på :/ .gissa varför jag inte gillar denna dag.. dels hysterin.och ångesten. ångest över att allt ska vara så perfekt.. och över att någon inte har tid .. och för att det kan bli kallt igen och för att jag tydligen itne bryr mej om din hälsa :S visst jag förstår lite granna kanske och att det är viktigt. men ändå..  
jaja.. jag får väll skylla mej själv som vanligt.. :/
jag var glad en gång.. det var jag..
visst skrattar jag fortfarande..ibland..
jag bryr mej verkligen om dej och tycker om dig. det gör jag.. och vet att du gör det samma..
samtidigt så vill en del av mej bara skrika rakt ut och försvinna ner i ett hål tills allt är borta.. tills världsrymden upplöst sig och mina andetag enbart existerar likt viskningar..
undrar om man kan försöka så mycket så att det tillslut inte finns någonting kvar?
jag är inte helt perfekt.. men jag tycker själv att jag faktiskt ändrat ganska mycket på mig. jag har mognat. jag är itne lika stressad som innan.. jag har bättre tålamod på jobbet. jag vet vad jag vill göra i framtiden. jag bor ensam tillsammans med min katt. jag betalar mina räkningar.. men hur ska man vara  för att folk ska vara nöjda? i allmänhet alltså. jag är den jag är.. och jag lär mig utav mina misstag. jag faller lätt men reser mig upp lika fort. men det betyder ju inte att jag klarav av att falla hur många gånger som helst :/
jag är inte elak.. egentligen. min själ är genomgod och jag är faktiskt ganska bra. saker blir bara komplicerade och knas ibland för att jag vill vara alla till lags och även för att jag säger ifrån tror jag:(  och tänker tydligen inte innan jag går till handling. jag försöker att inte fundera så mycket hela tiden.men verkligheten kommer ikapp mig..
jaja.
helgen är inte slut än iaf. mycket kan ju hända.

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0