Den stora ensamheten

Jag var på sjukt bra humör igår när jag vaknade.. solen sken och allt kändes så bra :)
jag var på kalas som sagt. det var jättetrevligt. sedan följde Linnea med mig hem och vi gjorde en jättegod sallad och hon tittade genom lite kläder som jag inte ville ha kvar..

sedan kom jag iväg till Honky tonk tillslut.
jag var hemma ca.04.45
konstig kväll som fan :S
åkte med Sthlm Johan .. men dem såg jag inte röken av hela kvällen typ. de drog hem utan mig dessutom. förstår fortfarande inte riktigt varför, men han var skitsur på mej . :S  de drog en sväng med bilen å skulle komma tillbaka å hämta mej. men eftersom jag inte ringt tillräckligt snabbt så drog dem istället.  jaja. dem lär jag ju inte få åka med igen iallafall. så jag var skitsur för det.. men nu bryr jag mig faktiskt inte ett dugg. konstig människa det där faktiskt..
Träffade Uppsala Johan där iaf. han körde Forden :) försökte åka med dem men det gick inte alls på något sätt .känner mig så jävla dum, jobbig och bortgjord typ för att jag tjatade :/ mina rådjursögon hjälpte inte =P  hoppas bara jag inte förstört nu :/
men sen fick jag syn på Adde och några polare till honom som jag kunde få skjuss hem utav. satt typ halvdöd hela vägen hem . och kall. skitbil. hände lite annat också..  
fan. så fick man åka ensam hem igen. kanske lika bra men ändå :/ 
Singel OCH flata på livstid som gäller..
jag drömde en massa om kvällen. som vanligt då.. Inte det minsta kul denna gång kan jag lova.
haha jag som skulle sluta klaga :P och jag hade det ju lite kul igår men.. ja..
idag känns det som att jag får klaga..
men, eftersom jag är en sådan människa som tror på ödet så blir det väll som det är tänkt tillslut. att allt som sker har en mening . Kan inte se någon mening med någonting utav det som hände igårkväll/inatt bara :/
jag borde flytta långt bort så jag kan glömma allt som hänt den senaste tiden :(  och sluta gå ut på klubbarna för det blir ändå problem. dessutom hindrar jag micke från att gå ut för han vill inte se mig..

är det mig det är fel på och som gör fel ? :/   eftersom saker blir som de blir..
jag vet att jag finner dej. så småningom så gör jag det..vem du än är..  men det är just nu jag inte vill vara ensam. trots att det är det jag borde vara och vet ingenting om någonting heller dessutom :/
kan man inte få vara glad åtminstone lite granna .. t.o.m glad en hel vecka skulle kännas toppen.

kärleken är stor.. och jävligt fin. om det fungerar som det ska .

skitväder idag.
men ska nog ändå ta en promenad och rensa tankarna lite.
om ett tag iaf. kanske inte på direkten :)

hejdå/SweetEm


Kommentarer
Postat av: Sooz

Hur fan kan dom dra utan dej??:O d där gör man riktigt sur.. så gör man bara inte :( du har inga förpliktelser gentemot nån nu.. så du ska kunna umgås o vara på vilka ställen du vill,när du vill =) peppa upp dej nu gums =) våren e på ingång,wooohooo!! stor kram

2009-04-06 @ 17:47:18
URL: http://raggarsooz.blogg.se/
Postat av: andreas

flytta till borås och du får åka med mig när du vill ;)

2009-04-17 @ 22:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0