Solen i ögonen

Jag ska fan sluta klaga.
Det finns de människor som har det tusen gånger värre än mej.
jag menar. så farligt är det faktiskt inte. livet. jag är ju knappast ensam ändå. och det finns folk runt omkring som gillar mig för den jag är. och de som inte gör det; ja det är väll deras problem då.
jag ska sluta gnälla och se till att vara glad för det jag har istället. jag låter fan som en bortskämd och gnällig stockholmare som aldrig är nöjd. och det vill jag absolut inte vara. vill bevisa att stockholmare kan vara motsatsen haha :) för jag tror att stockholmare i regel är gnälliga..
J har faktiskt sagt att jag gnäller mycket.alltså på småsaker. han sa det väll på ett skämtsamt sätt, men ändå. te.x.: ush va jag är trött, hungrig, less m.m..
och jag och J hörs ju faktiskt av varje dag. och vi har setts varje helg i en månad eller vad det blir. och vi är inte ens tillsammans.  så jävla illa är det inte om jag inte kommer iväg till Uppsala/Honky tonk i helgen. och finns det ingen att åka dit med så finns det inte. hittar alltid på något att göra tillslut ändå. och får jag sitta ensam hemma en kväll gör inte det heller något för det är bara nyttigt att vara ensam ibland.
Solen skiner, fåglarna sjunger och det är fanemej vår nu:) och de flesta bekymmer borta.. jag har tagit mig igenom ett helvete och det är jag jävligt stolt över!
tur att jag kom på detta innan det var försent haha :)
fast jobbet har jag rätt att klaga på eftersom jag inte trivs så bra haha.
och Stockholm är jag fortfarande lite less på;)
nädu. glöm dina bekymmer. imorgon kommer nya..

snart ska jag iväg. ska nog möta pappa och marianne på centralen och Linnea i Ropsten:) hihi va kul det ska bli med kalas. hoppas det blir tårta också:D  hehe.. så får vi träffa Lilla Noa igen. han är så tööt den lilla illbattingen:P
och jag får ha mina nya skor på mig idag ju :D

tjarå.
/SweetEm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0