Tristan

en teori:
Lita aldrig på någon. inte ens dej själv.
va fan. ser man billig ut eller nått ?:O
ska sluta ligga.. så det så.
toookigt...
tragisk? eller ?
fast jag vet iallafall någon som tycker om mej som jag är..
och konstigt nog så bär jag ändå huvudet högt!:)


Lilla Tristan var hur fin som helst! <3 jag fick hålla i honom en stund hihi :)
kan inte fatta att Anette och Niklas är föräldrar nu. det är så overkligt.
jag och syrran började fan böla.
ååh.. längtar tills det är min tur:) fast det känns så långt bort . som om det aldrig kommer hända. varför skulle det hända mej liksom?? jag av alla människor :/  är nog lätt att tänka så. tills man en vacker dag sitter där med en liten i knät som bara är ens egen :) helt overkligt. och det känndes det att hålla Tristan i famnen. lilla plutten.

ja får väll se vad det blir utav kvällen. den är iaf helt oplanerad.
delvis för att jag förstör saker för mej själv.

puss hej / Em

och just ja.Glad Påsk för fan haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0