One way or another

ööh ooj..
långFredagen
blev roligare än vad jag trodde haha:P
efter att jag och linnea varit hos anette , niklas och tristan på bb så drog linnea till Carro , och jag hem :)
åkte sen med sussie, Jb och Loppe till ett hak i Jakan. Det var helt okej.sedan tyckte sthlm johan att jag skulle ta mig in till stan så då övertalade jag sällskapet att dra in dit en sväng. så jag böt bil och fick åka jänkare istället ;) jääj det var jätteroligt. jag ensam tjej i en bil full av grabbar haha ;)  hamnade på efterfest också . eller . de spelade guitarhero. jag och en annan tjej kollade på/somnade haha. ja så det var ju försent att åka hem förstås haha.

påskafton.
jag var sjukt trött dagen efter. kändes som att jag hade supit en vecka i streck. Jag sov iofs bara 4 timmar på natten.. På kvällen skulle jag och systeryster åkt till mammsen i solna. men självklart så blev hon sjuk som vanligt :S så det blev middag hos pappa och marianne i båten. Faster Kerstin och Hans var också där. trevligt trevligt :) de hade bytt båtplats nu också. så nu bor de längs kajen på kungsholmen;)
så ja, det var bara att ta en återställare då haha. fast jag var så trött så jag somnade direkt när jag kom hem nästan. vid typ 23.tiden tror jag.

påskdagen.
helt crazy!
slappade på dagen. på kvällen blev det grillning hemma hos Linnea. eller. på gården då;) det var bara jag, Linnea och Daniel som grillade. Tobbe kom lite senare när vi redan börjat grilla å snyltade mat av oss;) haha..
Sedan väl hemma hos syrran igen så drack vi och spelade sanning eller konsekvens. vi spelade först utifrån en kortlek med en snäll veration. men sen blev det egna regler och det gick nog lite överstyr där ett tag :) hahaha.. fast kul ändå.. jag skickade sms till någon också i sällskapet. han hade tydligen inte mitt nr haha. så vi messade varandra när vi satt brevid varandra;) hehe jää bäjbi. så det kan gå:)  
sedan drog vi till mosebacke . de stängde sjukt tidigt . trist :/

annandag påsk
den stora ångestdagen.
Micke kom med sin gamla dammsugare som är min nu haha ::) han hjälpte mig med skrivaren ocskå.. så nu kan jag skriva ut saker :D hehe..

ja lite rörig helg var det iaf . men kul . denna påsk glömmer jag inte på länge haha :)
men helgen som kommer blir nog lugn. tror att jag druckit varje helg förutom en i nästan två månader :O sjukt. men är man singel så har man ingen lust att sitta hemma :)

och några avbrott i min ensamhet är bara trevligt... :) tack..

sova nurå kanske.

tjarå/ Sweet Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0