tjockis

ibland missar man en pusselbit i livet.
då får man antingen börja om igen eller fortsätta leta.
dock forsätter vissa lägga pusslet som om ingenting har hänt så att det fattas bitar när pusslet är färdigt..
(min kommentar till M. när vi byggde pussel).

kass dag igår.  det gick kasst på körskolan. kasst på dansen. allting är bara... kasst. jag är kass. faktiskt.. kanske jag borde lägga ner dansandet helt och syssla med något som jag är bra på? när jag väl kommer på vad jag är bra på..jag får inte ens vara med på föreställningen med dansen eftersom jag varit och kommer vara frånvarande mycket på grund av jobbet och att vi åker till Barcelona på lördag och kommer hem på tisdag :(  ett jobb som jag inte ens vill ha egentligen. men jag ska väll vara glad för att ajg har ett abete. men ändå.. jag ser inte fram emot denna resa faktiskt. visst. det är ju chyst med nästan gratis resa åså. tycker bara om Ullis utav mina kollegor. men men. denna resa kanske för oss närmare.vem vet.
men jag hoppas verkligen att jag klarar körkortet nån jävla gång. som jag inte tror kommer hända men ändå. och att jag kommer in på någon utav skolorna till hösten. vilket jag inte heller tror att jag kommer göra,men man kan ju alltid hoppas.. annars funderar jag helt seriöst på att starta eget. en mysig liten 50.talsffär eller typ cafe:) ungefär som sivletto, fast mindre.. men men. den drömmen är det väll bara att se sig i sjön efter :( bilda eget företag är svårt och jag är nog ändå för blåst för det:( jaja.får väll gå å torka skit och snor hela dagarna resten av livet då :`(

idag har jag jobbat som vanligt.
och nu tvättar jag. måste göra det inför resan.

ush. ´tjockis.
ångest :P
borde faktiskt träna mer...

hejdå/Fat Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0