nu jävlar

jag ska ha det där jävla körkortet nu om det så ska kräva att jag måste sitta uppe på nätterna och plugga.
varför känns det så svårt?:( jag kanske gör det svårare än vad det egentligen är. för om vilken dumskalle som helst kan ta körkort så måste ju t.o.m. jag klara av det haha.

iih.. vill ha bil.
jag ska inte ha några ungar jag.
jag ska ha ett stort garage och massa bilar tillsammans med min man istället :) (den dagen jag hittar en man och han är överrens om mina drömmar alltså haha).
nr 1 på listan är ju förstås en 50.talare. vet inte alls vad än. men en mer myspys bil att cruisa med. fast med v8 förstås :)
å Jag vill faktiskt ha en muskelbil. gärna dodge challenger. jag tycker det är okej att drömma haha.
en rock n roll bil som man bara kan åka omkring i, vråla, dricka öl och kasta burkarna på gamla pensionärer haha! ( det var inte jag som sa det där med pensionärer;) ).
som vinter/bruksbil vill jag ha en bensinsnål, liten bil.
ja och min första bil kommer väll antagligen bli en valiant eller något sånt :/ vill egentligen allra helst ha något som är äldre :P
ja fram tills dess så har jag mycket att lära mej om bilar ;)

nu ska jag plugga lite :)..
.. vill ut och åka raggarbil nu när det är så fint väder :D

Puts och krom/ Sweet Em





















Från Power meet 08 - så jävla ball :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0