Lars Winnerbäck, en kanna saft och onda knän

jahaja.. då har man skrivit ansökningsbrev då :)
hoppas hoppas hoppas att jag kommer in.
men isåfall har jag en deadline när det gäller körkortet. Jag måste bli klar med det tills augusti. annars kan jag inte gå i skolan ifall jag kommer in:P
jag har suttit hela kvällen nu å skrivit. och lyssnat på Winnerbäck som lite inspiration.
jag har sökt skrivarlinjen i sundbyberg och även skrivarlinjen på Wiks lärarhögskola i Uppsala :) hoppas på Uppsala;) haha. nej inte för att J bor där. snarare för att jag vill komma bort ifrån storstan och plugga på annan ort. kan ju itne rå för att skolan ligger i uppsala;)
iiih.. tänk om jag kommer in på någon utav utbildningarna :)  lättast vore ju sthlm iofs. men man vet ju aldrig. kommer jag in så är det mycket som måste ordnas. CSN, extrajobb. skriva om mej om det blir uppsala. tror jag. eller hur gör man? hjäälp. kommer bli fattig också. men där får man bo på internat iaf. duger väll. och om det blir sthlm så måste jag nog flytta för tror att jag inte har råd med så dyr hyra som jag har nu :( 
egentligen älskar jag den här lägenheten och vill inte flytta. men måste väll ifall jag ska kunna göra det jag vill.. men som sagt.allt hänger trots allt på körkortet .
känner mej gammal btw.. ont i knäna och vaderna :O

la in bilder på datorn från när jag var i skara i februari och lite andra bilder.. ibland önskar jag verkligen att det gick att vrida tillbaka tiden :/
känner mej så.. jag vet inte.. less? blockad också.blockerad i hjärnan. för känslor alltså. jag känner ingenting. ignenting alls:(  bara.. frustation!? och lite ledsamhet :/
föresten.. tereze ska flytta. till USA. börjar fan lipa:( hon får inte dra bara sådär haha.. vem ska jag nu hälsa på i skara :/

nä sova nu kanske.

hejdå / tråkmånsan



jääj.. så sexigt haha :P

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hoppas du kommer in nu. men kommer sakna dig. jag vet inte om jag ska söka fotokurs ändå...men blir nog distans till att börja med. och göteborg nästa år!



vad fin thereze har blivit, så fint långt hår hon har!

2009-04-15 @ 23:57:47
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0