kyckling på fredag

sådärja. då var det gjort.
postade iväg breven nu.. ska bli spännande å se vad som sker :)


Kom hem från mammsen precis.
vi firade påsk och hennes födelsedag lite sent eftersom hon varit sjuk..  
Ingela, bengt och syrran var också där. vi åt varma mackor och sen glass, kakor och fruktsallad till efterrätt:D mums! är sjukt mätt haha.. jag å syrran var fan på hugget idag asså :P kul med syskonkärlek thihi..
jag fick en massa saker som ingela hade med från hennes päron. och även saker från henne och Bengt.. fick handdukar, ljuslykta typ, ett gosedjur som ser ut som en gris men är en ko,  en prydnadssak som föreställer två grisar som jökar(!) glastallrikar , glaskoppar, böcker, en tröja, ett skitsnyggt halsband, nagellack, mascara, strumpor, och säkert nå mer. och jo ett påskägg med godis och två prydnadsägg i. och när jag kom hem hängde det en påse på dörren. Det var M. som hade varit och lämnat lite saker till mej som jag fick . hehe knasboll så kan du ju inte göra förstår du väll:) en lampa bl.a. så idag har jag blivit rikigt bortskämd;)

annars har dagen varit ganska normal. Jobbat. haft teater.  och jo just ja. föreställningen är om tre veckor. och vi har inte ens fått vårat manus än :O ööh hjälp! men men.det löser sig.

helgen kommer nog bli ganska lugn.
imorron ska jag träna efter jobbet .
på lördag blir det att hjälpa mamma att flytta saker och lådor från förrådet. hon får inte ha kvar dem där :/
och jag kom på en sak :D jag ska ta hem min svarta skinnsoffa till lyan och flytta in bäddsoffan i sovrummet istället så slipper jag köpa en ny säng :D smart va hihi

puss hej leverpastej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0