Innan mörkret faller

Fet, tjock, ful, övergiven,hopplös :(
visst. jag kanske inte är allt det där.men känner mej så..

Visste du att kvinnliga rökare minskar chansen att kunna få barn emd 50 procent? tänk på det du,innan du tänder en ciggarett.
själv är jag ju så dum som röker ändå :S jag måste fan sluta med de dumheterna också..det börjar kännas som att min hälsa ligger i riskzoon haha..Jag börjar bli fet. därför ska jag gå och träna alldeles om en stund. det var längesen nu.. men jag blir ju sjuk så fort jag ska sätta igång och träna :/ kanske jag tränar för hårt..
förstår inte ens varför killar blir intresserde :/ så jävla snygg är jag inte. de flesta vill iofs mest bara en sak så.. ush. ska bli nunna tror jag. det är inte bra att ha för många bollar i luften samtidigt.
igår gick jag på promenad i två och en halvtimme. med M. faktiskt. skönt att vi kan ses som vänner. och att vi vet vart vi har varandra och att båda är medvetna om att vi inet bör eller kan ha ett förhållande just nu. varken med varandra eller någon annan.. vi har ju som sagt mått dåligt..
på tal om det. tror ajg har skrämt iväg J :S hahaha.stackarn. jag avskyr mej själv när jag är på. jaja.. det visar sig. väldigt trist och sorgligt bara :(  lessen ju. jag trivdes ju i hans och hans kompisars sällskap:(  men men. som jag sagt tidigare, jag hoppas aldrig längre. och tar inte saker för given.. då blir man mindre besviken. bättre att tro det värsta.. kommer bli tråkigt framöver bara ..
idag slutade jag halv 1.. kl.1 var jag till doktorn. det var hon som informerade om hur farligt det är att röka haha.. sen for jag hem för att vänta på några som skulle komma med ett nytt kylskåp. en timme sena var de dessutom.. mitt gamla kylskåp gick sönder. och börjde i tisdags läcka ammoniak:S stank i hela lägenheten. ush. stackars katten.. så jag tog med mej henne och drog faktiskt hem till M å sov där. vet inte om det var jättesmart .men va fan . gick ju inte att sova hemma :S men som sagt. inget på gång. det är skönt med lite tröst ju .. ska vara singel hela livet:)
så nu äter jag mellanmål och ska snart iväg å träna som sagt:) skönt med lite extra ledighet. om det ändå gick att göra något vettigt av den..

ush.tråkigt blogginlägg haha.

jaja..

heddå / SweetEm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0