Beutyful day

vårkänslor

så jävla fint väder så det pirrar i hela kroppen :D

denna dag, eller egentligen hela veckan, har varit lugn på jobbet. idag trodde jag nästan att vi fått fel barn haha..
jag slutade ganska tidigt idag. halv 4.
Kim mötte mig i Sumpan:) vi åkte till Sivletto och drack kaffe :D hihi.. lovely..  jag hittade ett par converseskor. eller hmm cheap monday då;) haha. röda :)
sedan lurade jag med mig Kim hem haha.. vi lagade mat och satt typ vid datorn hela kvällen haha. kanske låter tråkigt men med Kim så har man ändå aldrig tråkigt :) vi tittade på en massa bilder från olika klubbar. bla. från arlanda street cruisers senaste fest. jag var med på en massa bilder :D haha..
så la jag in lite musik på datorn. så nu har jag ännu mer . whiie:)
Han åkte hem för några minuter sen.
så nu sitter man ensam igen.. det var ju så trevligt med besök för en gångsskull ju..  Lilla Kim. det borde finnas fler killar som honom ..
"Nån kommer förstå hur fin du är å då kommer du inte vara ensam"

vill bara gråta typ. men kan inte :/

jaja.

får väll se vad det blir av morgondagen då. på dagen ska jag och syrran iaf följa med pappa och marianne till Maria. hon fyller år :) på kvällen vet jag inte..fest hoppas jag. Honky Tonk har ju fest. men som jag sagt tidigare; jag ska sluta hoppas :)
så jävla sugigt att vara singel. finns ju aldrig nån att åka med till klubbarna  :/ å oftast kan man ju bara åka bil. inte för att jag vill ha snålskjuts haha. vill ju ha det kul och inte sitta hemma..

sova strax kanske.

när alla vännerna gått hem...


hejdå/SweetEm






haha uppifrån;)                hehehe....




hehe telefonnörd:Phmm det där fotot minns jag inte att de tog haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0