mörkt och kallt

det gör så sjuuukt oooont!!!
kan inte med ord beskriva :`(
tänk dej själv om nån slet ut ditt hjärta ur din kropp.
eller slet bort nånting i ditt liv som funnits där så länge. nånting som gör att du kan andas.
när ska denna smärta försvinna egentligen.
blir galen. kommer bli galen.  snart hamnar jag väll på dårhus!
å det är mitt eget fel allt detta ;( 
ååååhh....
jag älskar dej så..
så jävla mycket av hela  mitt hjärta. kan inte leva utan dej.
hur ska jag nånsin kunna glömma !?!?!?:(
jag känner mej så maktlös. kan ju inget göra.. bara vänta..

om jag ändå fick känna dina andetag mot min kind igen.

Bli omhållen av dina stora,starka armar och  bara känna värmen. kärleken,

kommer aldrig få sån kärlek av nån som jag fått av dej,

du älskade mej verkligen.. du gjorde allt för mej och jag är så jävla dum i  huvet som slarvade bort det.
kan lika gärna börja knarka eller nått annat meningslöst..

utan dej skiner inte solen
utan dej ler jag inte mer..
jag har glömt hur man ler..


Kommentarer
Postat av: Sooz

förstår att d gör fruktansvärt ont.. men som du skrev tidigare.. nu ere jue upp te honom! men den eviga väntan.. gör jue bara att man blir ännu mer knäpp :S men ja finns här! kram

2008-09-15 @ 17:33:31
URL: http://raggarsooz.blogg.se/
Postat av: Nathalie

=(

2008-09-15 @ 23:18:00
URL: http://misssparanoia.blogg.se/
Postat av: Linnéa

lilla gumsan. jag förstår att det är jobbigt, men är bara att kämpa vidare. du är liten men stark! kom ihåg det. redan som liten bebis var du stark, när du kämpade dej fast i mammas mage...



Men för eller senare blir det bra. men du ska inte börja me knark eller göra illa dej själv på nått sätt.du kommer inte heller hamna på dårhus..



pussar o kramar till min underbara syster.

jag finns alltid hos dig, och jag bryr mig.



2008-09-20 @ 11:41:14
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0