det var en gång...

jag klarar inte av det här.. jag gör verkligen inte det.

varför skulle jag vara så där jävla dum i huvet å göra så där.. så jävla klantigt och onödigt :(

jag går sönder.. kan inte leva utan micke.

vet inte vad jag ska ta mej till.

sommaren försvann snabbt och därmed även kärleken:( jag går under.jag kan inte se positivt på saker..

jag vill ha dej så sjukt mycket.. önskar bara du kunde förlåta mej.

jag vet att jag gjort fel.. jag vet att jag varit som jag varit ibland.. men jag älskar verkligen dej av hela mitt hjärta.

vet inte varför jag gör det.. men mina känslor för dej är så sjukt starka.. jag kan bara inte släppa dej.det går inte.

kommer aldrig kunna sluta älska dej. ALDRIG NÅGONSIN!

DET GÖR SÅ ONT!

kan det inte bara ta slut... denna fruktansvärda smärta.

mina tårar blir bara fler och fler. och ju längre tiden går ju mer känns det som att vi glider isär :`(

jag ville inte förlora dej. jag ville verkligen inte det..

du är mitt livs största kärlek.

jag vet att det är mitt fel detta..

önskar kunna laga..

jag vet inte hur jag ska kunna bli glad igen,,

vill bara försvinna från jordens yta.. föralltid. kan inte leva med denna skam och smärta.

men dö kan jag inte.. så feg är jag inet så jag tar livet av mej.

jag kan inte få dej ur mina tankar,.

snälla glöm mej inte,

jag vet att om vi försökte igen så skulle det bli jättebra.. allt skulle bli toppenbra då.

jag kan inte andas när allt är såhär.



ikväll var jag iaf inne i stan på crusingen med nettis, thomas och Kalle.vi åkte i kalles bil..
det var skoj faktiskt. fick skratta lite grann iaf:)

imorron kanske jag ska vara med anneli. vi skulle gå ut.. men vi vet inte om vi pallar.men kanske ska ses ändå.

nää nu blir det nog sova,.

puss hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0