Vattumannen

vattumen idag: "Du kan känna dig frestad att ta ett beslut, som kan få stora konsekvenser.
Det kan vara det rätta - men tänk dig noga för".

hmm undrar vad det gäller :S de flesta av mina horoskop. läskigt:P

igår var jag, Linnea och Valeria å kvällsfika på ett ställe på medborgarplatsen. det började med att en tjej(!) sa till mej att hon tyckte att jag var skitsnygg och gillade min stil och allt.särskilt håret. hehe.. undrar om man blivit en f***magnet :S hahaha.. fast hon hade iofs en pojkvän med sig..
ja visst där iaf väldigt länge. spelade sanning. utan konsekvens haha.. alla möjliga roliga frågor blev det . har inte garvat så mycket på evigheter..sedan drog vi till akkurat och tog en öl. faktiskt bara en öl. men var så sjukt trött i slutet, vid ett tiden när vi åtke hem, så det kändes som att jag supit hela dagen :S såg iaf ut så på ögonen hehe..

ja ikväll är det doorslamers då. vet inte än om jag ska dit :P det visar sig väll..
snart ska jag in till stan å träffa anneli.å till systemet måste jag hehe.. ska sen äntligen klippa mej!
på Sivletto.. ska se om jag hittar något snyggt att ha på mej ikväll också hihi..

jaja.

puss hej

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh vad kul vi hade :D

2008-10-06 @ 13:42:00
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0