sjukt

räknade ut att jag röker typ 16 paket cigg i månaden :O det blri typ 1500 kr!!!! som jag eldar upp.. fan va  sjukt! ska sluta nu på en gång men dessa dumheter:P
dessutom ska jag sluta festa så mycket som jag gör/gjort.. har fan itne råd. varken röka eller dricka..  lagat mat har jag ju börjat med iaf så det är ju avklarat hehe!

jaja..

kaos på jobbet p.g.a brist på information. orkar inte förklara allt..Men kan iaf säga att jag och en kollega var ensam från halv 8 till 9 på 20 UNGAR!!! irriterat som fan. men börjar faktiskt bli ganska trött på det där stället ibland..redan haha.. men det ska nog bli ordning. 
så jobbade jag över eftersom vi satt och planera.. så jag har jobbat 12 och en halv timme idag.. plus att jag övningskörde 6.20 i morse och gick upp kl.5 :S snacka om att jag är övertrött!!
och han jag hyr lägenheten av skulle komma förbi så jag kunde ge honom pengar för hyran å det.men nää inte har han hört av sig eller kommit än inte :S blir så trött på människor.

ser fram emot en lugn och skön helg.utan en massa festande!! skulle egentligen till Debaser och moonshine på lördag.men har verkligen varken råd eller lust med det längre.. blir mys och filmkväll imorron och på lördag med vänner istället.. mycket bättre..
så ska jag fokusera mej på träningen nu.. Micke puschar mig en massa så nu ska jag bli stor och stark;) haha..

ska bli en ny emelie;)

puss hej



kom äntligen med på bild  på southern streeters hemsida från i helgen:P jag som klagat två år på att jag inte kommit med haha


Kommentarer
Postat av: Linnéa

fin du är gumman:)

2008-10-31 @ 16:42:25
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0