mobilkul!

Ta fram din mobil och var ärlig.

HAR DU PUSSAT NUMMER 2? Adressändring. hahahaha näää. men en kille som svarade när jag ringde nyligen flirtade lite med mej haha.

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 9? Andres. partypolers typ :D jättesnäll och rolig kille iaf.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 12? Anne. jättego vän från skara. nästa gång när jag åker till skara förhoppningsvis :) va längesen nu:(

ÄR NUMMER 20 SÖT? Camilla Qx. hehe ja jättesöt :)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 28? Dan! Minns inte riktigt. söt kille har jag för mej.var så längesen:P

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 35? Elin. en gammal kollega. så jag träffade henne på mitt gamla jobb helt enkelt hehe.


GILLAR DU NUMMER 42? Familjen Eriksson! barndomsvänner.Emil, Marta, Gerd och Gert! underbaraste familjen i hela världen!

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 50 DEN SENASTE MÅNADEN? Fysiologikliniken. haha va tråkigt att det blev dem:P nää tack och lov. nu är mitt hjärta bra igen efter operationen=)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 55 NÄSTA GÅNG? Hasse. Hmm jadu. det var ju ett tag sen och vi är inte direkt best friends så ja inte på länge hoppas jag=P


ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 60? Håkan! Exet i Skara ! ja såklart. kommer alltid att vara :)


HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 64? Jenny Hjelte på Kommunal i Nacka. haha nää..

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 75? Lelle. Mammas ex. haha aldrig i livet.


VAD PRATAR DU & NUMMER 80 OFTAST OM? Linnea! min älskade tvilling. vi pratar om precis allt. om hur vi mår. vad vi ska hitta på för roligheter. om framtiden. gamla minnen. problem. ALLT :D


Kommentarer
Postat av: Sooz

hehe så du har oxå gjort en såndär rolig lista :)

2008-10-10 @ 00:00:27
URL: http://raggarsooz.blogg.se/
Postat av: Linnéa

vad roligt. sån ska jag göra sen :) hihi. puss!älskar dej

2008-10-11 @ 14:22:22
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0