memories

läser gamla dagboksinlägg på lunar och hittade dessa:


emelie till micke:
"älskling, vad händer om man bara blir mer å mer kär för varje dag?"
micke:"det är väll lite det som är meningen?"
emelie:"jamen,tänk om man spricker?eller om det kommer spruta kärleksmums ur öronen? micke: "hehe va söt du är".



"men du ska iaf låta bli å ramla sönder, för det blir bara jobbigt att laga och leta reda på alla delar och eftersom man blir ledsen när du är trasig kanske man super lite för att slippa vara så ledsen medan man klistrar och då kan det lätt bli lite knas med ett öra där näsan ska vara och sånt". hihihihi;) <3


:'(
kan inte sluta tänka på dej

tomhet.

blir t.o.m. lessen när jag ser pingviner på tv eller i en bok :(

fast jag äter ju iaf inte på mc.donalds längre...


men det är med lättnad jag märker
att tiden faktiskt går fort
och då blir jag lite lugnare i själen
när jag vet
att tiden faktiskt
fortfarande går lika snabbt.
och att det snart
gått ett år igen

jag var på bibblan idag och lånade fyra böcker.. en om att tyda drömmar. en bok om skillnaden mellan män och kvinnor, "män är från mars och kvinnor från venus" och en bok som heter "Att börja om". ganska nyttigt att läsa tror jag.. och det stod faktisk att för att kunna gå vidare så måste man få sörja och se tillbaka en tid för att sen kunna acceptera och älska personen för den tid man hade.. ligger nog en sanning det.. så därfär kan det även vara bra att läsa gamla dagboksinlägg:P


men såhär stod det i mitt horoskop idag:
"Kom ihåg att tro på det bästa möjliga. Mycket kan hända, om du tror på, att det kan lyckas. Detta gäller även för kärleken."


Kommentarer
Postat av: Sooz

åh en drömtydar bok :D sån skulle ja behlva ha..

mkt av d du skriver stämmer nog rätt bra.. o aa.. nu fick ja hjärnsläpp :(

2008-10-18 @ 11:48:47
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0