jul jul strålande jul...


Morsning korsning!

helgen var jätterolig:D var på ss (southern streeters).. träffa massa roliga människor:)
å jag tänker inte berätta vad jag gjorde igårkväll haha

och på jobbet är det helt okej iaf:) lite rörigt just nu men det kommer nog bli bättre ordning. å barnen har börjat tycka om mej mer och mer hihi=)

har börjat träna en massa styrketräning nu!! å micke är min rådgivare hehe :P

jaja..
sova snart kanske ?!
puss hej

is it a good feeling? or just an ilussion?





MIN DRÖMBIL :D dodge challenger..

Kommentarer
Postat av: Sooz

ah d e skönt o träna :P hehe åååhhh en av mina drömbilar oxå :D grymt snygga!! funkar d bättre mellan micke o dej nu ? :)

2008-10-28 @ 17:44:54
URL: http://raggarsooz.blogg.se/
Postat av: Nelly

hej!



jag har utmanat dig, vore kul att läsa dina svar.



kram

2008-10-29 @ 22:15:39
URL: http://balladsoflife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0