helgen

det är såå skönt att det äntligen är helg!!! man uppskattar verkligen helgerna när man jobbar och sliter hela veckorna. jag har även börjat uppskatta ensamheten och lugnet nu också.. trots att jag känner tomhet och saknad. I`m mixed up;)

ikväll 21.30 är det sing-a long på kanal 3. det avsnittet som jag , linnea och anette var publik i :D så titta noga om ni ser oss. vi sitter längst fram vid scenkanten typ;)


igår var jag, Nettis och thomas på "monsters of tribute" :D det var verkligen asskoj!
Jag och Nettis åt först på pizza hut hihi.. så mötte thomas oss där och sen åkte vi till Annexet =)
var cocverband som spelade.. men bra ändå hihi..
drack öl och cider å hade jättekul faktiskt hehe.. träffade dessutom en pappa till en utav barnen på nya jobbet haha ! han var rätt så kanon kändes det som;)
hmm och nettis raggade åt mej :S . gick ju iofs ganska bra ja:P (alltså hon raggade inte åt mej på den där pappan haha).

idag så har jag varit och tittat på världens sötaste lilla kattunge! tingade den och får hem henne i December :D åh vill ha henne nu nu nu! hihi.. såå sööt..hon är en svart långhårig blandis mellan ragdoll och brittisk korthår..  hon ska heta Daisy tror jag. fast funderar  lite på Dolly eller Molly också:P men tror det blir Daisy:)
efter jag varit där så hälsade jag på mamma en stund . åt lunch och fikade.. sen slappade jag en stund innan jag åkte hem hihi :)

ja så sitter man här igen nu da:P vid datorn hehe.. men blir nog lungt ikväll tror jag..

puss hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja Daisy var verkligen ett gulligt namn tycker jag iaf=) Så de borde hon heter om jag får lägga mig i hehe..



Och Emelie, jag tror du e på god väg i din sörjning.. Jag vet att en dag kändes det lite halvt skönt att vara ensam.. Speciellt när man var ledsen.. sen en dag vaknar man och inser att man lever med sig själv, endast sig själv.. hur vidrigt det än verkar, så är det bara jag.. och sen uppskattar man sitt egna sällskap, och livet rullar sakta men säkert på.. =) oroa dig inte gumman!

Tiden läker alla sår, visst bildas det ärr, men det är kanske ett ärr man kan se tillbaka på och le .. lite skumt skrivet hoppas du förstår!

2008-10-20 @ 00:28:06
URL: http://misssparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0