Helgen

vilken mysig helg!!

i fredags tränade jag och var sen bara hemma.. gick å la mej kl. 4 på morronen:P fastnade vid datorn för att "nån" terrade mej med 80-90-talsvideosar på youtube ;)

i lördags sov jag lääänge.. skönt :) tog sedan en långpromenad på två timmar för mej själv. skönt att promenera å fundera lite :)
på kvällen var jag hem till M.. vi åt tacos som jag gjorde ordning eftersom han diska :Phehe..såg på två filmer..  blev sent så jag sov kvar hihi.. sov länge idag. vakna vid ett eller nått liknande. sedan var vi in till stan innan vi åkte och tränade på varsitt håll =P 
nu sitter jag här och är jättemätt hihi..

imorron jobb igen då:/ *suck* och övningsköra på morronen.. kul men jobbigt:( särskilt sådär tidigt.. får väll gå å lägga mej i tid ikväll hehe..



puss hej




Kommentarer
Postat av: lindah

Verkar gå bra nu gumman.. :-D

2008-11-09 @ 23:14:41
URL: http://rockabillygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0