valborg


Valborg var rolig :) jag var hos Linnea i orminge. Annika och Valeria var också med.. vi drack vin å snacka gamla minnen. valeria hade jag inte träffat på säkert 4-5 år :S tiden går så jävla fort..
sen så skulle vi ut å leta efter en brasa. men inte fan hittade vi nån.. jaja.. vi hamna iaf tillslut hos Linneas granne. där var det full rulle. tjejerna kolla konstigt på oss bara  haha.. skulle jag nog också göra om det stod tre tjejer å skrek utanför om att vilja komma in ;P jaja..  sen så halvdeckade jag på en tjejs tuttar :Ssom dessutom hatade mej för att jag skiter i sport.. hon hade bajen tatuerat på sin ankel typ haha illa !   haha drack nog för mycket.. resan hem var jättejobbig. jag å valeria somna på bussen. helt plötsligt var vi i slussen haha.. kanske man ska sluta supa å skaffa sig ett liv?:P

idag har jag bara grejat lite hemma.. plockat ordning kläder till våran loppis vi ska ha med jobbet, städat undan lite grejer. bla. i skåp å sånt. sökt jobb å kollat lite utbildningar... men är fortfarande lika förvirrad:P
nu sitter jag å väntar på att micke ska komma hem :) vi kanske drar å tränar. han skulle kanske inte orka..så får se om jag tränar själv isåfall..det är så tråkigt bara om man inte är på nått pass :(

imorron; ss eller 30.årsfest.. har inte bestämt mej :P ska micke till ss så åker jag med iaf :) men ska inte han dit så blir det nog 30.årsfest.. jaja.. det löser sig imorron¨;) hade iaf bestämt mej för ss från början  så..

puss hej



image244

"
Like A duck swimming in the big, blue ocean,searching"

Kommentarer
Postat av: Linnéa

söt and

2008-05-02 @ 19:48:28
URL: http://linypiny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0