Till min kärlek

förlåt..
förlåt att jag är emelie..jag vill vara en bra emelie.hela tiden..
förlåt att jag är den jag är ibland.
men jag har bättrat mej. visst?

du är så vacker. vet du det? dina ögon. det finns i dina ögon.
du är så levande.men jag ser en rädd pojke i dej ibland..
jag ska skydda dej nu.. du är min nu och jag ger dej all kärlek du behöver.

dagen är ung fortfarande.
jag känner dej. jag känner dej så väl..
så stor och stark på dagen, men så liten mitt i natten.
jag älskar när du kysser mej på pannan.
jag älskar när du säger åt mej att lugna ner mej och bara finnas.
jag älskar att vara älskad av dej.
jag trodde jag hade förlorat dej .
jag trodde att jag hade slutat andas. att mörket verkligen var här.
förlåt. jag ska sluta nu..
förlåt för all smärta.
det måste verkligen göra ont.
alla gånger du tagit tag i mej. skakat om mej. lugnat mej.
du ville bara väl. du ville mej inte illa trots allt.
alla gånger du velat trösta, och jag bara stött bort.
alla gånger du hållt om mej och bett mej att bara känna värmen.
jag har äntligen förstått. jag förstår nu.
för jag vill verkligen ha dej.
åh vad jag vill ha dej.
håll om mej snälla.
krama bort mina tårar.
det är bara du. i hela mitt hjärta.
alla gånger du sakta lagt dej bredvid mig när jag somnat,viskat fina ord.
pussat mig försiktigt,och viskat att du älskar mig.
det är något onaturligt över dej. något heligt.
tack för att du tjämpar.
tack för att du inte ger upp.
och tack för att du inte tillåter mej att fly.
jag delar din smärta. din förtvivlan. och framförallt din glädje.
jag har sett dej le. bara på det där sättet du kan.
jag har sett dina tårar.
det gör så ont att se dej så..
tack för att du inte vänder dig bort. tack för att du låter mej se..
jag finns hos dej... // Din ängel

jag önskar att jag kan förklara.
dessa ord är inte tillräckliga.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jo men det är ju så lätt att man tar åt sig ändå vad den där idioten säger på min blogg..

ja men den där lärare som jag har är för hård mot mig. fattar inte vad jag har gjort mot henne. men hon tycker verkligen inte om mig.. och det är otroligt jobbigt.
men hon har sina favoriter som hon bara säger gott om hela tiden. fast dom oxå gör fel. så får hon det att låta att det är bra...
och så ska hon trycka ner mig, och göra en fel sak i mina arbeten så stort..

men du är duktig på att dansa gumman! och du borde sattsa på det. eller satsta på att skriva, du är otroligt duktig på noveller och dikter. som jag är kass på :P
samla ihop en diktbok iaf! och försök att sälja..

jo visst jag tror på mej själv..men ibland är det svårt..

puss o kram. älskar dej mest

2008-05-19 @ 22:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0