showlördag


Tröööött! fast på ett skönt sätt:)

genrepet igår gick jättebra.. å idag gick det ännu bättre :D skönt att slippa stressa så mycket.. men ändå trist att ha så lite att göra. dansar bara två danser:( men är ju ändå med iaf:) föreställningarna har vart jättelånga.. tre timmar typ :S så långt har det inte vart innan..  pappa kom å kolla på den tidiga idag och Andres på den sena.. fick en liten vinflaska av honom hihi=)  fick fina kommentarer också.det behöver jag! 
och Mathias var så gullig.. på slutnumret (ska inte avslöja för mkt vad jag har på mej) så sa han att jag var jättefin i håret och att jag såg ut som en ängel:) blir så glad.. då stämmer det kanske att jag är det,som micke säger;)

har precis käkat.. blev väldigt sent :S men kom hem sent så.. ska snart ta å sova..  imorron på kvällen kommer mamma, Linnea, Ingela , Bengt , Anette, Valeria och förhoppningsvis Micke å kollar..

känns som vissa, speciellt tre stycken, ignonerar mej och är allmänt otrevliga , mot mej :S asså från dansen...va fan har jag gjort dem :S vet att jag inte är världsbäst. men jag gör iaf mitt bästa.. så det så.

jaja..

skriver väll mer sen om helgen :P

puss hej

Kommentarer
Postat av: Linnéa

transan parrelli? vad menar du med det? är hon ju inte...

ryssland vann,jättedålig låt

2008-05-25 @ 10:19:53
URL: http://linypiny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0