sanningens ögonblick


Har kommit på en sak..
fan va alla från min klass i Råsundaskolan (grundskolan årskurs 1-9) flyttar omkring mycket utomlands :S å va fan har jag gjort egentligen :S inte ett skit.. jo rest lite pyttegranna. å bott i skara. men det är ingenting jämfört med vad de gjort.. men vet ni vad??  I DONT CARE! för jag trivs som fan här hemma i sverige.. men visst.jag erkänner. jag är lite avis..skulle gärna plugga eller jobba utomlands.. men jag är för hemmatam för att kunna bo i ett annat land..å inte är jag speciellt smart heller.. jag är lite muppig, men sån är jag :P  jag prioriterar andra saker här i livet.. å jag har nått som säkertligen inte de har ; kärlek :) skulle aldrig nånsin flytta ifrån micke! kanske om jag fick världens chans.. typ dansjobb eller nått. men det kommer ändå aldrig ske haha :P nämn visst.. kärleken styr mycket.. men skulle inte stå ut att vara så långt bort från honom..  fast ändå känner jag att jag borde ta tag i mitt liv.. få nått att hända.. komma på vissa saker och veta vad jag ska göra i framtiden å sånt typ.. men men... :P


föresten..tatuering på Lördag :D micke jobbar då, så min lilla Nettis ska följa med ;D kommer spy å svimma å skrika å gråta.. men det gör ingenting :) vet inte vart jag vill ha den än :S
jag vill ha den på överarmen tror jag... men vet inte om det är så smart med tanke på mitt yrke å framtiden å sånt.svårt att få jobb.. vet att jag inte borde tänka så. men ändå..så det kanske blir vaden istället..så kanske jag gör nått mindre på överarmen senare

tack Linnea föresten för ditt underbara inlägg om mej hihi :) du är den bästa jag har..bandet mellan oss är starkare än något annat å det bandet kan ingen klippa sönder.. jag älskar dej gumman!

nä nu ska jag snart sova tror jag..

puss hej


image258

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hihi, jo så kan jag visst skriva;)måste ju skriva det som är sant!!
Jaa vi ska alltid leta upp varan om vi försvinner.

älskar dej mest. massa bamsekramar!!

2008-05-16 @ 15:02:30
URL: http://linypiny.blogg.se
Postat av: Linnéa

och ja, du får låna jackan någon gång när du har lust:) du är oxå bäst!
pusspus

2008-05-16 @ 15:04:53
URL: http://linypiny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0