ojojoj


fest igår:P
jag lyckades vara på fester samma kväll hehe ..


Först så var jag på Niklas 30.årsfest! det var riktigt trevligt å skojsigt :)  det var ganska många människor där..  självklart spillde jag rödvin på min klänning (den prickiga) igen! men det går nog bort den här gången också :P  sedan så velade jag fram och tillbaka om jag skulle åka till Southern streeters i södertälje, eller inte..men men. sen gick vi ut allihopa till Carmen.. jag hade bestämt att jag inte skulle åka trots allt.. men satt där å hade det faktiskt tråkigt.. så jag kunde inte hålla mej,så jag åkte ändå:P  fast klockan var bra mycket.  hann med sista tåget som gick kvar i ett!  så jag var i södertälje typ kvart över... ångrar absolut inte att jag åkte :) det var riktigt skoj. även om jag inte var där så länge så var jag iaf där:P åkte hem typ halv 4 tror jag.. fick skjuss av sussie å hennes kille :)
det blev lite för mycket dricka. igen. som vanligt :S  nu tänker jag inte dricka nå mer på ganska länge tror jag hehe..

idag blir det nog bara slappa på dagen.. micke grejar med bilen.. ikväll ska jag och Linnea till pappa på middag :) orkar egentligen inte.. men blir nog piggare .. ska nog sova ett tag till. känner mej fan fortfarande full haha..

Tack Micke för att du är min! jag älskar dej så mycket min gosing! <3

puss hej



 jag och micke på ss förra gången :) ush . jag hatar det där håret :S skönt att det är blont nu hihi.. blonderade det igen igår btw :) det blev bra. nu är det nästan så som jag vill ha det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0