knasig dag

'
Kommentar av Harri imorse när jag kom till jobbet :  " va snygg du var idag. du har färgat håret va?" åså tyckte han att min sminkning var fin :S hmm.. haha.
fem minuter senare står jag på gården, då kommer våran kokerska: "oj, är det du emelie.. Du ser ut som en hollywoodstjärna". hehe senare kom chifen å fråga varför jag såg så glad ut . haha . var nog därför..
men, resten av dagen var väll sådär.. jag lyckades tippa ut en del  utav fiskgratängen på hela mina ben, tofflor, golvet och skåpslukorna, när jag skulle lyfta upp den på diskbänken.. jävla klant :P tur att jag hade nylonstrumor å capribyxor på mej å inte långbyxor ;)
ikväll tränade jag.  gick bra :) träningen börjar äntligen ge resultat!
så nu har jag ätit middag: pasta pesto, tomater, oliver och massa parmesan :D muuums!  fast nu mår jag illa.
jaja.. in i duschen snart å sen sova då.. kvällarna bara försvinner :S 
imorron måste jag  plugga ! tycker det är ganska kul faktiskt hihi..
puss hej

 Spindeln Emil (som nyligen visade sig vara en hona haha) som håkan hade i skara. haha. vidrig:P den rymde flera gånger också :S 

 Västgötaspets! en sån vill jag ha .så fina =)

 pappas sötiskissemissar Minna och Dennis på Fjärdlång:)

 jag och superfina Cajko!

 Pappas fina katt Morris :)

image251
saknar dej Lilla Skrållan!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hihi vad gulligt av dom på jobbet som sa sådana fina saker om dej!! men du är ju fin med, och passar så fint i blont hår!!

fina bilder du har med... SAKNAR SKRÅLLIS med, lilla kissen :(( så söt.

puss o kram skumbanan

2008-05-07 @ 23:06:51
URL: http://linypiny.blogg.se
Postat av: Essan

ja visst syns det, å hej va fort det går, hänger inte med själv :)

akta dig för västgötaspetsar haha, har inte träffat nån som INTE skällt sjukt mycke, söta hundar, men jobbiga :p

2008-05-09 @ 10:07:37
URL: http://dezember.blogg.se
Postat av: Essan

söt skrållan va föressten, lite lik min kelly

2008-05-09 @ 10:08:44
Postat av: Sooz

västgötaspets e fina,men skäller väldigt mkt. annars ere en trevlig hund i övrigt.. perfekt o träna lydnad lr agility me :)

2008-05-12 @ 11:42:52
Postat av: Sooz

vems vovve e cajko? såg fin ut :p

2008-05-14 @ 11:00:50
URL: http://raggarsooz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0