Dum i huvet


Jag hade en gång en båt
Med segel och ruff och köl
Men det var för länge sen, så länge sen
Svara mig du
Var är den nu?
Jag bara undrar... Var är den nu?

Jag hade en gång en dröm
Jag trodde att den var sann
Så väcktes jag ur min sömn och drömmen försvann
Svara mig du
Var är den nu?
Jag bara undrar... Var är den nu?

Det fanns en gång en soldat
Han kysste sin mor farväl
Han sa till sin flicka; du, jag kommer igen
Svara mig du
Var är han nu?
Jag bara undrar... Var är han nu?

Det fanns en gång en stad
I parken där lekte barn
Så släppte man ner en bomb och staden försvann
Svara mig du
Var är den nu?
Jag bara undrar... Var är den nu?

Jag hade en gång en båt
Jag drömde en dröm en gång
Men det var för länge sen, så länge sen
Svara mig du
Var är dom nu?
Jag bara undrar... Var är dom nu?
Jag bara undrar... Var är dom nu?
Jag bara undrar... Var är dom nu?


Vi sjöng den med barnen på jobbet.. det var skitsvårt att hålla tillbaka tårarna. Z. såg t.o.m att jag var ledsen.. :(

det blir bra.. nångång blir det bra...
men jag vill ju bara vara glad. om det bara vore för en enda dag.. när tar allt slut?
vet inte om det är mej det är fel på , eller om det är på något annat sätt...
vill bara att allt ska vara sådär som det var från början.. jag vill bara leva å skratta åt allt.  men det går inte nu.. det är försent. allt är försent...

skit samma..

sup å var glad!





Kommentarer
Postat av: Linnéa

det är definivt inte fel på dej. du är världens snällaste och underbaraste tjej!! det finns ingen bättre syster i heeeela stora världen. det är dej jag kan vara mej själv med, och du kan vara dej själv med mej. och flamsa och flumma!! så mkt som att pappa tror att vi bråkar.haha ;)

2008-05-09 @ 22:05:28
URL: http://linypiny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0