arg


jävla fucking pissfi**** :@ :S
så jävla förbannad..
east street ringde idag. tattotiden iställd igen.. för andra jävla gången!! funderar på att kräva handpenningen tillbaka å be dem dra åt helvete!!
å gå till nån annan studio istället.. men då kommer jag säkert få vänta ytterligare flera månader:(
fick ny tid iaf.. 31.a Maj.. om två veckor.tiden går ju fort.det är int det.. men jag har lixom redan väntat en hel jävla evighet. å snart är det sommar å då vill jag ju kunna sola å sånt.. fan va irriterande !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

annars har helgen börjat bra.. jag å micke skulle ta en promenad.. men vi somna på soffan :P vi åkte lite raggarbil istället.. först till burger king i akalla. men det var så jävla mkt folk så det fick bli donken i rissne.. så jävla trött på donken :S när vi flyttat in i Mickes pappas lägenhet så ska jag laga mat varje dag..nästan iaf.. det lovar jag :) hihi..

jaja.
sova snart tror jag..

puss hej.

Kommentarer
Postat av: Sooz

va sugigt att dom ändra igen =/ men raggarbil e alltid najs :D

2008-05-17 @ 11:11:07
URL: http://raggarsooz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0