Sometimes I wish I was someone :(


mm å det är sant...

kanske borde lägga ner dansandet te.x... är ändå inge bra.. å man kan inte lära gamla hundar sitta..
önskar jag bara vore bra på nått. önskar jag vore nån. men jag är ingen.. bara emelie:( bläää..
blir nog bättre när jag blir blond :P orkar inte vänta mer .tar ju sån jävla tid :S gjorde blonda slingor i fredags iaf.. så det blev lite ljusare. så har jag köpt en ny plattång som är mycket bättre så nu kan jag göra en sån där riktig lugg som jag hade efter att jag varit hos frissan på Sivletto:)

Ja dagen har varit bra iaf.. hade tänkt städa, men så vakna micke efter att jag försökt få liv i honom å kom med förslag om att åka till stan.det tycker jag lät som en bra ide;)
vi gick runt å kolla lite mest.. jag hittade äntligen första filmen om "Merlin" :)
sedan kolla vi lite till innan vi bestämde oss för att äta på Pizza hut;P fast vi skulle faktiskt ha käkat i hötorgshallen. men det var smockfullt med folk och otrevlig personal där så..

ja snart är våren här iaf... å igelkottarna kommer ut;) micke skicka två jättesöta bilder till mej precis hihi..och rosenbuskarna här ute har börjat blomma såg jag idag.. 

                            
image108
                                       

image106

Kommentarer
Postat av: Sooz

Igelkottar e jue såå söta :D ah platt tångar e alltid najs.. borde oxå skaffa mej en sån :P haha näe dax o tvätta ur håret.. har ett ton spray i håret typ.. kewken fixade "plog" på mej :D

2008-03-17 @ 00:26:27
URL: http://raggarsooz.blogg.se
Postat av: nathalie

oj så söta dom var=)

2008-03-18 @ 20:23:31
URL: http://misssparanoia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0