längtar

jääj..
måste bara säga att jag längtar ;D
ska till London måndag14/4 med systeryster Linnea och våran vän Anette :D Linnea ska dit på typ repotageresa genom skolan, så då passar jag och anette på att åka med:) resan var jättebillig.fast vi bor på vandrarhem då. å rummet är för tio pers:S men det kanske är ganska kul också.få träffa nya människor också ju:)
så jag har tagit ledigt från jobbet fyra dagar. blir skönt att komma bort ett tag.. och det kan nog vara nyttigt att jag och micke är ifrån varandra lite också. så vi saknar varandra lite lixom:P
och veckan efter London, den 25/4 är det äntligen dags för gaddning :D det längtar jag också till hihi.. kommer göra så sjukt ont :P men jag klarar det för jag är tuffare nu än förut haha

ja ananrs har inget speciellt hänt..
eller jo. jag och Linnea var ju hos pappa på under påskafton på högmarsö. sov där över natten. staffan var med där också,våran styvstorebror :D han är jättesnäll å trevlig och roligh.. har aldrig riktigt umgåtts så mkt med honom innan.. åh jag som alltid velat ha en storebror å nu har jag en :D

ja jobbet går la framåt :P

nä gud nu ikanske man skulle sova..

snart blond nu föresten:P det är redan ganska blont. blekte det en gång till förra veckan typ.

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0