längesen

ja nu var det ju ändå ett tag sedan.. jag fick order att uppdatera min blogg så att hon skulle ha något att läsa hehe:)

ja vad har hänt i veckan.. jag har jobbat å dansat.. det vanliga typ:P blir allt mer trött på ungarna varje dag .. å jag avskyr alla dessa jävla regnkläder,overaller å skit.

Idag har jag klippt mej  på Sivletto:) det blev bra.. klippte upp det lite bara å sen så lugg:) passade på att köpa en ny jacka och handdväska när jag ändå var där hihi:P
sedan köpte jag hårrullar eller vad det heter på Åhlens. å en rund borste. måste ju börja styla håret nu:P
ikväll har jag å micke käkat tacos. mums:) sedan blir det väll bara en lugn kväll antar jag..

puss hej


Kommentarer
Postat av: Sooz

ah du får fixa bild :P va köpte du för jacka o handväska? hehe blir jue nyfis här nu jue =) ååhh taco,d e mumma gott :D hehe du får uppdatera oftare,d e alltid kul o ha nått o läsa =)

2008-03-09 @ 13:54:52
Postat av: ermel

japp det ska jag:P jackan ser du i bilddagboken..väskan är liten,svart å handmålade körsbär på:)

2008-03-09 @ 21:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0