galet

Denna helg har vart helt galen typ:P haha..

i fredags var jag hos linnea på inflyttningsfest..var ganska många där .. hur kul som helst.. lite mkt vin bara men men:P sedan blev det så att vi drog ut ändå trots att vi inte skulle det från början. åkte till Debaser i slussen. å jag blev helt överlycklig när vi kom dit å jag såg att det var rockabillykväl :D träffa Natta och Pelle där också. å såg nåra andra jag känner igen också-..-.jätterolig kväll iaf som sluta med att jag tog en taxi hem :P hehe..
micke hade varit ute med jobbet , men kom hem tidigt så han var hemma när jag kom hem..

i lördags tog jag det lungt på dagen..på kvällen åkte jag till anette å sandra å käka middag å drack vin.. blev utgång trots att det inte riktgit var meningen att jag skulle det:P micke var på båmässan, så han hade börjat dricka öl redan vid tre tiden på¨dagen haha galning..sen var han ute med nåra kompisar å drack öl.igen haha.. senare, vid tolvtiden typ , mötte vi honom i sumpan och drog till garbos en stund..sandra blev helt såld på musiken å allt typ:P men jag å micke gav upp ganska tidigt och gick hem å myste istället ;)

idag söndag var vi in till stan en stund.. micke köpte nåra tidningar och jag hittade lite filmer och böcker.. bla. så köpte jag en rockabilly bok. ett måste att ha i bokhyllan:P
ja det har vart en rolig helg detta.
bilder kommer nog senare :P och på bilddagboken.se isåfall. emelpemel heter jag där.

puss hej

image94

Kommentarer
Postat av: Sooz

Hehe men debaser brukar jue ha rockabilly kvällar o sånt :) Sjukt bra ställe iaf, va dock ett tag sen man va där :( AH d e bra me en rockabilly bok ;) Hoppas att helgen annars va bra?!

2008-03-03 @ 09:35:54
Postat av: Linnéa

svarar här istället.. :)

nej nej jag syftade inte på att du rättade från rockabilly till raggare..
utan menade någon har skrivit värsta kommentaren till mig om hur jag skriver.. kolla så får du se på blogginlägget"Hes som en tupp"..

jag glömde mina vantar o mössa på bussen.. :/
inge halsduk..

2008-03-05 @ 20:34:11
URL: http://linypiny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0