Vilse

I still wanna be some-one:(

men hur ska man veta om man väljer rätt väg?
vad fan ska jag göra av mitt liv?:S
börjar få panik nu. riktig jävla panik. Jag är stressad som fan.
Två av mina kollegor ska sluta och jag är otroligt ledsen över detta. men ändå får det mig att tänka till lite. som en spark i baken..
jag är så less på vardagen.
kanske jag borde bli bloggare eller något liknande?alltså bara som en kul grej. har ju hört att man kan tjäna pengar på det.  och skriva kan jag ju göra. men hur fan börjar man då? hur fan ska folk kunna veta att jag ens har en blogg? dessutom kan jag inget om blogg-design. Nää jag får väll ta hand om barn hela livet :( *suck*

Jag är sjukt stolt över min syster. Hon har en dröm och gör allt för att uppleva den.själv så drömmer jag bara.
Men när jag har råd tänker jag åtminstone köpa en systemkamera så att jag kan ta riktigt fina bilder.




Kommentarer
Postat av: Linnéa

ja det var tur att den kom.:) japp det är i flemingsberg,såå långt att åka.=/



vad snällt du skrev om mig.. tack:) men du kan ju göra lika mkt av ditt liv med?

men jag vill så gärna bli journalist, så får hoppas att jag blir det..



tycker iaf att du ska köpa en systemkamera. jag är jättestolt och nöjd över den.



pusspuss

2008-06-18 @ 19:08:54
URL: http://linypiny.blogg.se/
Postat av: Linnéa

för sent kan det nog inte bli. jag är typ yngst i min klass. många är runt 25-26 år.. Så det finns möjligheter ändå.



försent blir det nog inte..varför skulle det?

2008-06-18 @ 22:27:22
URL: http://linypiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0