längesen



Jag märkte att det var ett ganska bra tag sedan jag skrev, så då tänkte jag att det kanske vore bäst att uppdatera lite:P nu är bloggen upplåst igen, för jag märkte att det var just för att den var låst som jag inte orkade skriva blogg hehe.

ja vad har hänt den senaste tiden egentligen..
jag har köpt en ny mobil. :D nokia 5310.. jag älskar den..det enda jag stör mej på¨är att jag inte kan ha mina gamla sms i den nya.men ska skriva av alla de finaste när jag orkar, i en skrivbok hihi.. tror det finns speciella smsböcker att köpa också.
Jag har lagt in en massa musik på den. och bilderna som jag hade i min mobil ligger numera på den nya och i datorn hihi. min mobilkamera är nästan bättre än min digitalkamera hehe..

Jag och micke på djurgårdsfärgan förra sommaren
                           


ihelgen blir det nog moonshine.för både mej och micke. blir kul.

jag har fortfartande inte tatuerat mej föresten.. jävla segisar!! har tid på fredag. får jag inte tatuera mej då så skiter jag i dem på riktigt. å det har jag sagt till dem också..


fan. jag skulle vilja bli bloggare.sådan som tjänar pengar på det. vore kul. och nu skriver jag slarvigt, det vet jag. men skriver jättebra när jag anstränger mej så det så:P

en sak till. sen måste jag duscha:P
vi människor borde tacka varandra lite oftare. tänk vad glada folk skulle vara då!
tänk att vissa människor kan vara så roliga och glada på utsidan men mår så otroligt dåligt på insidan :( snackar inte om mej själv utan en person jag känner.. jag blir lessen när jag får höra och se utan att kunna göra någonting. nu förstår jag innebörden av det.  Jag har det faktiskt jävligt bra.
 tänk egentligen vilka egoister vi människor är. vi lever i våran egna lilla värld i tron om att det är vi som är i centrum och försöker ständigt göra saker rätt , trots att det blir fel. om du tycker jag gör fel, måste det vara fel då?

för mycket tankar. för lite sömn:P

puss hej


Kommentarer
Postat av: Sooz

hehe jo d finns apeciella sms böcker man kan köpa :) men ja brukar skriva av dom allra finaste =) ah najs me ny mob :) nokia e alltid bra :D

2008-06-09 @ 11:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0