helgen!

helgen började i fredags då eftersom det var röd dag hihi:)
äntligen så har jag tatuerat mej :D i fredags klockan 10.00. det gjorde skiitont när han fyllde i den med färg. men resten var inte så farligt faktiskt.. det var nästan lite skönt på nått sätt;) den blev på vaden. hade tänkt på överarmen först. men det blev bra ändå på vaden. kan ju ändå inte ångra mej nu så :P men vill göra något litet på överarmen sedan. längtar redan till nästa tatuering :D vill tatuera mej igen efter sommaren hihi.
mamma och Linnea var med och höll mej i handen;)  efter jag tatuerat mej så åkte vi till kungsträdgården. Linnea ville se Lasse Lindh sjunga. när han sjungit klart funderade jag på att åka hem och vila mitt ben.. men jag följde med Linnea och mamma till Kaknästornet och väntade på anette. Linnea skulle träffa henne kl. 5 så. det var jättemysigt att bara sitta och vara och kolla på den vackra utsikten över sthlm! tyvärr så fick vi se att det brann nära där Linnea bor, i orminge:( men det gick bra ändå allting.. och så såg vi demonstrationer och sånt. haha vi hade visst koll på allt som hände den dagen där uppifrån:P
sedan åkte jag och mamma hem och Anette följde med hem till Linnea.
väl hemma tog jag å micke det bara lungt..skulle kanske åkt till moonshine.men blev inte så..

I lördags var jag på kalas hos challe. det var jättetrevligt :) trots att jag åkte fel å allt så kom jag fram tillslut haha.
micke var hos robban i hans garage hela dagen och kvällen typ.. jag ville till moonshine, men hade ingen lust att åka själv förstås och micke visste inte.. så jag fick iaf skjuss hem från challe.. sedan är jag hemma en stund och sedan visade det sig att jag kunde åka med nettis å thomas trots allt:) på vägen så möter vi micke i dustern haha.. han var på väg hem.. trist att han inte ville följa med :(
men, väl på moonshine, när jag går och längtar efter micke som allra mest, så dyker han bara upp helt plötsligt :D thomas sa till mej helt plötsligt :"Din kille går där". jag trodde han skämtade.  jag sprang allt vad jag kunde ikapp micke och hoppade på honom ;D  hihi sånt där händer bara i sagor ju! att den man står å tittar efter helt plötsligt dyker upp! och tydligen hade micke och robban suttit och tittat på mej en ganska lång stund utan att säga nått :S lite taskigt haha.. men oj jag var så glad .iiih! så jag fick åka duster hem;D
det var en hyfsat rolig kväll iaf.. åkte hem ganska tidigt dock:( eller aa tidigt i raggarvärlden då om man säger så haha--vid två¨-tre tiden typ.. jag gjorde iaf inte bort mej så mycket som jag brukar göra på fyllan. och inte spydde jag heller :D hihi.

idag, söndag, har jag och micke varit i stan:) gick runt och kollade lite..sedan gick vi från city till sivletto på söder, där det visade sig vara stängt.- men tycker det inte gjorde nått, för vi fick promenera iaf :)  vi gick till Pizza hut och käkade. satt där jättelänge.så skönt att bara sitta och vara.  ikväll har vi suttit här vid varsin dator och myst lite i soffan också . en ganska perfekt helg med andra ord:)

nä sova nu kanske..

puss hej



Kommentarer
Postat av: Sooz

snygg tattoo :D tror den gjorde sig br apå vaden :D ska bli kul o se den IRL =)

2008-06-09 @ 11:11:49
Postat av: Sooz

vilken studio va du på? :)

2008-06-11 @ 13:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0